Retourbeleid PolarPure

Bij Flamengo zetten we ons in voor jouw tevredenheid met onze PolarPure producten en willen we ervoor zorgen dat je een positieve ervaring hebt met ons merk. We hebben een retourbeleid dat jou flexibiliteit en zekerheid biedt, zowel binnen de eerste 30 dagen als daarna, afhankelijk van de situatie.

Retour binnen 30 dagen voor gebrekkige producten

Mocht er onverhoopt een probleem zijn met je aankoop als gevolg van een productiefout, dan kun je dit binnen 30 dagen na ontvangst aan ons melden. We bieden een eenvoudig en duidelijk proces om defecte producten te retourneren.

Let op dat schade veroorzaakt door verkeerd gebruik, ongelukken, of het negeren van onderhoudsinstructies niet onder dit retourbeleid valt. Retouren zijn enkel mogelijk voor aankopen die via flamengo.com zijn gedaan en gelden niet voor aankopen via andere wederverkopers.

Ondersteuning na 30 dagen

Ook na de eerste 30 dagen staan we voor je klaar. Bij problemen die voortkomen uit fabrieksfouten of onder de garantie vallen, kun je alsnog een beroep doen op ons voor een vervanging.

Hoe start je een retour?

Je kunt een retourzending aanmelden door een e-mail te sturen naar info@flamengolife.nl. Vermeld daarbij je bestelnummer en beschrijf het probleem. Geef aan of het om de PolarPure Plunge Bath en/of PolarPure Chiller gaat. Ons team helpt je verder en geeft duidelijke instructies voor het retourproces.

Retourvoorwaarden

Producten die je retourneert, dienen in originele, ongebruikte staat te zijn en goed verpakt om beschadiging tijdens het verzenden te voorkomen. Voeg ook een kopie van de aankoopbevestiging of factuur bij voor een snelle afhandeling.

Beleid voor verzendkosten

 Voor defecte artikelen binnen de eerste 30 dagen betalen wij de kosten voor retourzendingen. Kies je ervoor een ongebruikt product terug te sturen zonder gebreken, dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Controle en verwerking van retouren

Zodra we het geretourneerde artikel ontvangen, zal ons team het zorgvuldig onderzoeken om het aangegeven probleem te verifiëren. Zodra het defect wordt bevestigd, regelen we binnen ongeveer 5 werkdagen een terugbetaling of vervanging voor je. Uiteraard kun je erop rekenen dat we dit zo snel en zorgvuldig mogelijk afhandelen.

Contactformulier

FLAMENGOLIFE | ONLINESTORE

INFO@FLAMENGOLIFE.NL
+31646224575

IMPRESA E-COMMERCE
KVK NR: 87602210
BTW NR: NL864344703B01

Jacob Obrechtstraat 7, 5216GP
's-Hertogenbosch 
(GEEN  BEZOEKADRES)